File:Rime pescatorie (page 51 crop).jpg

Rime_pescatorie_(page_51_crop).jpg(465 × 475 pixel, dimension del file: 89 KB, tipo MIME: image/jpeg)

Sto file el vien da Wikimedia Commons e se połe dopararlo in altri projeti. Sto cuà vien mostrà ła descrision prexente in te ła pajina de descrision del file.

Somario

Descrision
Italiano: Le bizzarre, faconde, et ingeniose rime pescatorie. Nelle quali si contengono Sonetti, Stanze, Capitoli, Madrigali, Epitafij, Disperate, e Canzoni. Et il Commento di due Sonetti del Petrarca, in antiqua materna lingua. Per M. Andrea Calmo. In Vinegia, Appresso Iseppo Foresto, in calle della acque à San Zulian, all'insegna del Pellegrino, 1557.
Data
Provenjiensa https://archive.org/details/lebizzarrefacond00calm
Autore Andrea Calmo
Altre version
processo di estrazione d'immagine
Questo file è stato ricavato da un altro file
: Rime pescatorie.djvu
file originale

Licensa de doparasion:

Public domain

Quest'opera è nel pubblico dominio anche in tutti i Paesi e nelle aree in cui la durata del copyright è la vita dell'autore più 100 anni o meno.


Devi inserire anche un tag per il pubblico dominio relativo agli Stati Uniti per indicare perché quest'opera è nel pubblico dominio negli Stati Uniti.

Istoria del file

Schicia so on grupo data/or pa vedare el file come che el se presentava in tel momento indegà.

Data/OraMiniaduraDimensionUtenteComento
In ultima10:30, 14 set 2016Miniadura de la version de le 10:30, 14 set 2016465 × 475 (89 KB)CandaluaFile:Rime pescatorie.djvu cropped 74 % horizontally and 84 % vertically using CropTool with precise mode.
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/wiki/File:Rime_pescatorie_(page_51_crop).jpg"