Pagina:Fiorina.pdf/25

Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.

mi: e si, a vuo far tanto male, quel parera el finimondo, laga pur fare a Marchioro: se a no me pento mo: chassi cha vegnire smenzona pi, que no se fa Magnarin que se fe pichare: puolere farse massa sbraoso: a vuo anar via adesso adesso coranto: Potta: adesso que me arecuordo corando: no mhegio insugnio sta notte: qua na scroa nhaea mordu un pe? vitu mo Marchioro? sti le inspiagna linsuognio? i dise puo: que ne viri ginsougni i frare; e i preve; mo a chamino pur inviò: a no he za male a i pie: Ben mo i ne viri tutti: pur via: fuorsi che a faro che taluno no caminera me pi, co i suo pie: e cusi sinspiagnera a linsuognio: in malhora per ello: Deh sa no ge tagio via de fatto tutte du le gambe, que me sea tagiò a mi i rognon.


ATTO QUINTO.


PASQUALE, SIVELO,


MARCHIORO.


Pasq. A no vorrae za que i tusi, foesse sto a cha adesso: per quanto me sa cara la me cavala: perque, si ige foesse sto, el se veerae se lome cielo, e remore in agiere: e sangue e merda da pertutto: magne in buona fe si: E per zontena, per armiliare a tanto male inanzo que i vegna a cha, a vuo ana

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Fiorina.pdf/25&oldid=65581"