Pagina:Fiorina.pdf/26

Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.

re a cattare sto giotto: e veere un puo se se de fare a sto partio: mo ve aposto so pare che ven de livelondena Sivelo.

Sive. Pasquale? a vegnia a ponto a catarte: Dietai.

Pasq. Ben vegna: sto to figliuolo si va cercanto el male con fa i mieghi: te par mo ti, que lhabi fatto na bella para? Critu mo, si i mie tusi foesse sto a cha, que la starae a sto partio? ne te limpensare.

Sive. A vegnea a ponto per catarte: que a vorrae che la concessam ti e mi sta noela: que vuotu? la se mo fatta: se ben se mazzessam intra nu, la no tornerae indrio: le custion, no fa per negun, Pasquale frello: massimamentre a sti timpi, que no ge se pan: mo fazzan co a te dire mi: e co de fare i buoni amisi: fagongela sposare de bel adesso e a sto partio, negun nhara da dire: e ti stare sul to honore.

Pasq. Te parli da un hom da ben Sivelo: e perque co te se: ti e mi a segom sempre me ste amisi: per dinchina quando a gieremo tosati, que asasivino fuora con le biestie: guara se le adesso: e si vuogio que a segam de ben in miegio: E per zontena, a son contento fare, zo que te vuosi: perque te vien sul devere: mo a vorrae, que a fassam an naltra consa: que e vedessam de conzare, la desferintia de to figiuolo, co Marchioro: perque a no stassam me in pase: que le na mala sbrega.

Sive. Que se de duncha fare?

Pasq. Mo a te dire, a vuo che a ge dagam to figiuola a

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Fiorina.pdf/26&oldid=65582"