Pagina:Fiorina.pdf/29

Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.

vache, e le piegore: e ne mantegne bichi, e castron: e ne guarde da sita, e daton, e da furia de baston, da bocha de lovo: e da man de ladron: da fusto cattivo, e dal mal de paron: E per no anare pi da la longa, e si a lageron stare la Fiore, la on la se: que la sta ben ella: staonse cusi nu con la sta ella: ma dire ben ste me de liberte: quel che a slainere adesso, que a me lho desmentego: te piase el luogo, e lano, el mese, e lhora, el posto: e che quel che a faro, sipia ben fato in sta matieria que a vuo fare: feralo con a disi ben fatto?

Mar. Fatto, e strafatto, e reffatto, e desfatto, e ben fatto: mauro, e stramauro, e que se lage da losso: a no se, que a donte dir pi mi: a son un hom de na parolla: a no se tanto sbagiaffare ingramega.

Pasq. Dame la man, fate in qua Sivelo.

Mar. Que volivu fare? e cassi mo que hai liberte: que a me voli irrogiare, co e il polzin il la stopa: no fe barba Pasquale, che fuossi el mal tempo, se ve porae an descargare adosse de vu.

Pasq. Lagame far a mi ste vuosi: Sivelo? to figiuola, sara mogier de Marchioro,

Sive. Situ contento Marchioro?

Mar. Za que barba Pasquale vuole cosi, a vuogio an mi: pur que a ge dage la gonella de so mare, aliste de quel bisello inrazento saivu?

Sive. Con? a te la vuo dare al sangue del cancaro de merda figiuolo: vontiera: se al no foesse miga de patto:

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Fiorina.pdf/29&oldid=65586"