Pagina:Moschetta.pdf/11

Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.

fage: che sel me fesse tanto de roesso a soffrirae a tuorme via da ello, chel no me galderae me pi.

Me. Vi comare, co a ve tosse via da ello, agno puo de messetello c'habie, con cento huomeni tutti da pallo, a ve vegnere a tuorve dinchina a cha.

Ne. El no me manchera miga don anare sa vorre, cha he ben certo che n'è figiuoli de paura, a dige solde.

Me. Ma pi an? disi da vera cara bella dolce comare?

Be. Moa, a vin fare na carta; hai vuogia de sfiabezare ne era? sfiabeze a vostra posta compare.

Me. Aldi lome questa comare: aldi cancaro, o comare? o fantasia de femene: a me n'he ben ado al so faellare, que la m'ha reffuo: le pruopio com'è na fuogia, che n'ha stabilite, me pi, me pi, puttana del vivere, mo quante fie la me diea no te larecuorditu? che mi a giera la so raisuola, el so scontento, el so consegio, el so sconforto, e che in vita d'agni, a sere sempre me: che te m'harissi in lo cuore. e che con te magnavi, te me vivi in lo pan, e con te bevivi, te me vivi in scuella: e adesso te di che me pi? eh comare, que stragne parole è ste queste? o comare? pensege comare: puovero mi a me la cattiè pure con puoca fadiga: i dise ben vero, que la puoco a cattarse namigo, mo le ben asse a saerlo tegnire; mo que cancaro t'hegio fatto? desgratiò cha sare sempre me, per to amore di e notte: mo me te poesse almanco tuore danemo, che con a me recordo de quigi vuogi lusinti co i spiegi, de qui denteliosi, co e na speciaria, de qui dente de ravolo: no

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Moschetta.pdf/11&oldid=65598"