Pagina:Moschetta.pdf/13

Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.

e in li oter cosi a voi cam posse dovra ne plu ne manch, con sa fus vos marit: voi fa u bo anem: a voi anda a batter a lus: e si voi anda in ca mi: e sel vegnes vergu, chem dises negot, a so u valent'hom, a menaro i ma mi: fa un bo anem Toni, no fa Toni, el te poref intervegni qualch garboi, qualch inconveniet, ag voi anda al sang do des, que sara ma? quem puo intravegni? torna in dre Toni, che per De, per De, al poref es ascos qualchu in casa, e salta so al'improvis, e tirat zo u braz, a coraref po la lanza in dol cul, el patro po col lo savis el l'haref per mal, per amor dol me patro, a nog voi anda, cha nom voi priva d'un hom si fag, e si ag voi anda al sang dol cancher.

Bettia apre mezo l'usso con un cesto in man.

Be. V.V.V.a m'hai fatto morire el cuore.

To. Mori ol cur, a mi no morirai za, che no l'ho.

Be. Mo onuelo ando?

To. A le lu in dol vos se, viset me tondarel.

Be. A n'he cuor de negun mi, an de le zotte va a mario.

To. Al sango dol cancher, com e possibel quest che bellezza e crudelta stagi insema? ho vedut a i me di huomeng e fommi d'ogni generatio, gho vedut bo, vachi, cavai, scrovi, porcei, e asegn, e mai no m'h possut inamora se no in vu coresi me dolzo, talmet cha possi be di amaramet, oh cancher a si pur bella, a si pur tutta relusenta.

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Moschetta.pdf/13&oldid=65608"