Pagina:Moschetta.pdf/19

Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.

intendivu co a dige compare?

Ru. No della compare, la ne de quella fatta, le na putta da ben de giuogi a no vuo miga dire, mo del resto le na santarella, e po che criu? a saon sempre me vogiu ben da puttati boaruoli in su, che ella andaea fuora con le oche, e mi co i puorci, a se amorizavimo cosi con giuogi, cha no saivino mo con disse queste, la giera la nostra sempite.

Me. A ge voli un gran ben a sta vostra femena, a se cha no vorae ben mi a chi no min volesse a mi.

Ru. No faelle de ben volere compare, que i scagni e le banche de cha el sa, che con a son sento in tun luogo, de fatto la mi è senta a pe, e po la n'è de ste stine, de pinion, che vuo stare de sora de tutti, la se laga volzere e goernare lome con a vuoggio mi, intendiu compare? a dige mo che la n'è superbiosa, e con a vage a cha, sa son straco, o suò, de fatto la me mette na strazza in la schina compare, intendivu? sa stago de mala uogia, la dise, mo que haiu? sa no gel vuogio dire, la me dise, mo con chi poin miegio sborare le vostre fantasie cha con mi? intendiu compare?

Me. Ve fala de ste carezze ancha adesso?

Ru. Le ben da no so que di in qua, che co a dige na parola, la min dise tre; e con dise questu, sa dago na botta in zo, la in vuo dare tri in su.

Me. Mo vivu se le con a ve dige mi? mi a se cha si foesse in vu, cha vorae proare, e saere la verite fremamen.

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Moschetta.pdf/19&oldid=65620"