Pagina:Moschetta.pdf/25

Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.
ATTO TERZO
RUZZANTE, BETTIA, MENATO, TONIN, e una Donna.

Ru.

M
M

o que no mel divitu inanzo, que te me cognescivi? mo si, que sa t'haesse vogiu dare, hara habu ferdo faze, chi me pigrò an? matezzuola, no vitu cha he fatto per provarte? fuossi mo.

Be. A me fare ficare in tun monestiero.

Ru. Mo tasi matezuola mo, no sgnicar cha trepo con ti, cancaro me magne mi, an squalo che no dissi me compare, a son andò a dar fastidio a sta poeretta, cha no la poea squaso arpasare; a me smaravegiava ben che la diesse quel che la diea; mo la m'haea cognessu; te par che an ella sipia cattiva? cancare la l'ha habu per male; po, mo no la poea armiliare, Al sangue del cancaro a vuo far portar le pene a me compare, che le sto cason ello, a ge vo far no noella a ello della gonella, agno muo a no fare peccò, perque a fare per me ben, e po el me ha archiapò an mi, a vuo anar a vere sal vezo. Bettia? a vage via ve. A me vuo mostrar da scalmanò, chel para cha sipia corresto; sa me daesse na feria in su na gamba a starae miegio, a dire chi m'ha do igi, al sangue del cancaro a vuo fare

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Moschetta.pdf/25&oldid=66226"