Pagina:Moschetta.pdf/42

Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.

situ poltron? portame i mie dinari, se no cha te i fare cagare per giuogi via. vie fuora, vie fuora, cha te vuo far vere che te ni è bon per mi. a te vuo magnare el cuore, e desfrizere della coraella, e darla a i can, e desfrizere del figo, a muo scardoa su la grella: vie fuora poltron.

TONIN E RUZZANTE.

To. A chi dit fradel?

Ru. A chi dige? tel saere ste vien zo, cha fare che le to spale sonera ale de cantaon.

To. A mi? per que rason?

Ru. Vie zo cha tel dire, che tel savere: arecordate che per la puttana don vini anchuo, che qui dinari è mie, cha i vuo, sa ti diesse far buttar fuora per giuogi via.

To. Aldi fradel? guarda steg n'he plu, a quel cont da farmi da: el m'ha be dat u cornachio fals, cha vorro chel mol scambi.

Ru. Deh potta de chi te se, dasche te me truogni anchora, che se butte zo st'usso, a te vegnire amazzare inchina drio l'altaro: crezi che te l'he indivino, che ti è in cha de muro, che ste foessi cosi in cha de pagia a sbregare i canolo, cha sonerae na spingarda, cha te vegnirae amazzare inchina in letto, ti e tue figiuoli, co tutto.

To. Tas poverhom, che stu me vedes col stoch i ma, tu voltares i spali alla prima.

Ru. Ti? ti? te sarissi bon ti a penzerme zo del truozo?

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Moschetta.pdf/42&oldid=67050"