Pagina:Moschetta.pdf/53

Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.

Me. Si potta de chi ve fe, a si ben sto, don a ve metti? le un'hora, cha ve vage cercanto.

Ru. O compare? la maor desgratia, che foesse me intravegnu, a christian del mondo, a ve diea ben mi, stagon chi su la crosara.

Me. A he catto una ruella, ella la vostra compare?

Ru. Si potta del cancaro, mo compare, quando a ve partissi, a me concie in mezo sta crosara, per verme a torno ben, a no so mi, a vezo a lusere no so que, el pare fuogo, e si no giera fuogo, a ge vago incontra, ben sa che a vezo un pe, e po du pie, e po una gamba, e po du gambe, tanto cha vezo mezo un, e po tuttun, e po compare el giera pizzolo, el comenza a vegnir grande, chel parea fuora de muo grande, a no poea guardar tanto in su, quanto el cressea, e singrossava, a ve direl vero compare, mi con a viti cussi, el me vene a muo paura, e in quello, cha me pensava dandar inanzo, o de tornare indrio, a me sento vegnir in lo volto un vissinello, cha far la bissa buova: el supiava compare, cha no me poeva tegnire in pe: el me butta alla prima la ruella in terra, e man mi a muzzare, e ello a supiare, el m'andasea sbattando in sti muri, chel sonava un chandesse daganto di pie in tuna vessiga, a son tutto rotto, a son tutto pesto, a son tutto franto, tutto destegolo, e se no me recordava, da farme la crose, con la lengua, el mharae tutto smaruzzzo: mo, con a me fie la crose, de fatto, de fatto, el se perse, me pi compare, me pi, a no stago su crosare, andon a cha compare, menemege cha son

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Moschetta.pdf/53&oldid=67063"