File orixenałe(535 × 837 pixel, dimension del file: 862 KB, tipo MIME: image/png)

Sto file el vien da Wikimedia Commons e se połe dopararlo in altri projeti. Sto cuà vien mostrà ła descrision prexente in te ła pajina de descrision del file.

Somario

Descrision
Italiano: Illustrazione a pag. 10 del volume La Venetiana, comedia de sier Cocalin de i Cocalini da Torzelo Academico Vizilante, dito el Dormioto. Dedicà al molto ilustre sig. Domenego Feti depentor celeberimo. Nuovamente data in luce con licentia de' Superiori, & Privilegio.
Data
Provenjiensa https://archive.org/details/La_Venetiana_de_sier_Cocalin
Autore SconossùoUnknown author

Licensa de doparasion:

Public domain

Quest'opera è nel pubblico dominio anche in tutti i Paesi e nelle aree in cui la durata del copyright è la vita dell'autore più 100 anni o meno.


Devi inserire anche un tag per il pubblico dominio relativo agli Stati Uniti per indicare perché quest'opera è nel pubblico dominio negli Stati Uniti.

Didascalie

Aggiungi una brevissima spiegazione di ciò che questo file rappresenta

Elementi ritratti in questo file

raprezenta a

Istoria del file

Schicia so on grupo data/or pa vedare el file come che el se presentava in tel momento indegà.

Data/OraMiniaduraDimensionUtenteComento
In ultima15:03, 19 ago 2010Miniadura de la version de le 15:03, 19 ago 2010535 × 837 (862 KB)Candalua{{Information |Description={{it|1=Illustrazione a pag. 10 del volume ''La Venetiana, comedia de sier Cocalin de i Cocalini da Torzelo Academico Vizilante, dito el Dormioto. Dedicà al molto ilustre sig. Domenego Feti depentor celeberimo. Nuovamente data i

Ła pajina che vien ła dopara sto file:

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/wiki/File:La_Venetiana_pagina_10.png"