Pagina:I monumenti più antichi del dialetto di Chioggia.djvu/39

Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.
Capitolo I.


Item volemo e ordenemo che in lo dì de sancta Croxe del mese de maço se debia dar a çaschadum un pan da soldi II l'un e una chandela benedeta rossa de tre onçe e una de una onça per onferir, e çaschadum paga soldi oto per homo.


Capitolo II.


Anchora volemo e hordenemo che in lo dì de sancta Croxe del mexe de maço se dieba far un gardian, tre gastaldi, e de quelli tre gastaldi sia fato un avicario.


Capitolo III.


Anchora volemo e ordenemo che in lo dì de sancta Croxe del mese de setenbrio sia fati i altri tre e cusì anderà de (in) ano in ano.


Capitolo IIII.


Anchora volemo e ordenemo che sia fati V scrivani, li qual sia scanbiadi ogno ano, e queli che refuderà paga a la scuola soldi cento segondo come paga i gastaldi.


Capitolo V.


Ancora volemo et ordenemo che s'el fosse nesun dei fradeli che falisse per inçuriar Dio e la mare overamente algum peccado ch'el fese, o inçuriase algum di fradeli, el vardian e i compagni sia tegnudi de balotar e setenciar per la maçor parte de quili che se atroverà, e dieba condanar colori che falirà.

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:I_monumenti_più_antichi_del_dialetto_di_Chioggia.djvu/39&oldid=62568"