Pagina:Serie degli scritti impressi in dialetto veneziano.djvu/181

Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.


Nelle sue Commedie, (che furono da ultimo ristampate in Venezia, Antonelli, 1829-30, Vol. 4 in 8.vo picc.) trovasi qualche personaggio che parla il Dialetto veneziano; e sono quelle intitolate L'Amicizia in cimento — la Famiglia mal regolata — il Misantropo punito.

4. Spranzi, Marco, L'Aloro de Napoleon, Sestine. Vicenza, 1809. In 8.vo.

Altre Sestine di questo vicentino, che mancò or ora di vita, intitolate: El Cavalier servente, si pubblicarono l'anno 1811. Parecchie ve n'hanno impresse pure in fogli a parte, e per particolari occasioni. ་ — I Cani de Sior Betin Roseli, Sestine. Stanno nel Libro: Rime e Prose d'alcuni Cinofili vicentini, ec. Ven., Tip. d'Alvisopoli, 1826. In 8.vo.

Sono 42 Sestine nelle quali l'Autore imprende a lodare la bontà de' Cani. Nella Raccolta de' Cinofili altro Componimento pure s'inchiude in Dialetto veneto composto in versi da Francesco Venier veneziano.

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Serie_degli_scritti_impressi_in_dialetto_veneziano.djvu/181&oldid=76101"