Pagina:Serie degli scritti impressi in dialetto veneziano.djvu/171

Sta pagina la xe stà trascrita, ma la gà ancora da vegner rileta.

di Giuseppe Menegazzi, che si era prima stampata in Padova, Conzatti, 1788; ed havvi El Vin Corbinon, Strambezzo ditirambico umilià a So Zelenza Mariana Querini nata Contessa Zappaja, da Olipare Pienitapo, che si era prima impresso nel 1789 (Moschini; Lett. Venez. T. II, c. 154)

— Poesie edite ed inedite. Padoa, 1806. In 8.vo.

In questa Raccolta stanno la Quarta Ezionne del Vin Friularo; la terza edizione dello scherzo ditirambico La Polenta; la seconda edizione delle Smanie de Nineta per la morte de Lesbin; ed inoltre Versi ditirambici, Soneti, Canzonete, Madrigali, Letere e Novele, raccolte per la prima volta. Se ne eseguì una ristampa in Venezia, 1817, in 8.vo, e di alcuni Componimenti si fece scelta per la Collezione de' Poeti in Dialetto veneziano. Ven. 1817, vol. 14 in 16.mo. Posteriormente si pubblicò eziandio la Vera felicità, Novella postuma in versi; Padova, al Seminario, 1819, in 8.vo.

24. Boaretti, Francesco, Omero in Lombardia, Iliade. Venezia, Domenico Fracasso, 1788, vol. 2. In 8.vo.

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/w/index.php?title=Pagina:Serie_degli_scritti_impressi_in_dialetto_veneziano.djvu/171&oldid=77840"