Difarense intrà łe version de "Wikisource:Aministradori"

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Pajina creà co '{{T}} Un '''aministrador''' el xe un utente con dei còmpiti particolari, de cui la comunità la se fida. Essare aministrador no xe un titolo de merito o de difarensa rispeto a ch...'
 
Nessun oggetto della modifica
Riga 25:
 
== Compiti de un aministrador ==
Un amministratoreaministrador èel xe un utente registratoregistrà che hael gà la possibilità dide compierefar operazionioperassion potenzialmentepotensialmente pericolose, ma spesso necessarie per ilpar buonfar funzionamentofunsionar diben Wikisource, ovverocioè:
* [[Aiuto:Blocco di un utente|BloccareBlocar e sbloccaredesblocar utenti e indirizziindirizi IP]]
* [[Aiuto:Blocco della pagina|ProteggereProtegere le pagine]]
* Scancelar e ripristinar le pagine
* [[Aiuto:Cancellazione e ripristino delle pagine|Cancellare e ripristinare le pagine]]
* Riportar na pagina a la version de prima
* [[Aiuto:Ripristino di una versione precedente di una pagina|Riportare una pagina alla versione precedente]]
* [[Aiuto:ImportareInportar la cronologia dide unana pagina da un progettoprogeto Wikimedia|Importare la cronologia di una pagina da un progetto Wikimedia]]
Un amministratoreaministrador dovrebbeel daredovarìa dar un '''buonbon esempioesenpio'''. Tanta gente la pensa: "se un amministratoreaministrador diceel dise o el fa questo ona quelloroba, deve trattarsida diessar un'operazionepar forsa na roba correttagiusta...". PerPar questo, glii amministratoriaministradori hannoi una grandena granda responsabilità dovutadovùa al modo in cui la gente la vede Wikisource.
 
== Come se ghe deventa o se desmete de essarlo ==
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikisource.org/wiki/Wikisource:Aministradori"